Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Det är så konstigt med mig, alla mina pojkvänner har sett olika ut och haft olika personligheter. När jag var yngre uppskattade jag egenskaper som snygg, smart osv. Idag anser jag att tryggheten att vara med en person är lika viktig.
Att känna att vi ska vara med varandra hela livet och bygga ihop någonting stort tillsammans. Den där tanken var ju inte lika påtaglig då som nu.
Men om vi ska snacka egenskaper hos killar, så tycker jag det är mycket viktigt med ett stimulerande intellekt. Han får absolut inte vara mindre smart än jag. Det jag älskar hos Calle är att han är just väldigt intelligent, uttrycker sig väl både i skrift såsom i tal, han är logiskt, ibland spontan, rolig och social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0