Dag 2 – En person jag vill träffa just nu.

Jag är lite av en ensamvarg, jag saknar sällan människor. Visst finns det personer som jag gärna träffar, men sällan att den där känslan av saknad dyker upp. Dock har jag de senaste dagarna saknat min mor något så in i. Jag vill prata med henne, krama henne, sova över. Dricka té på kvällen framför tvn och bara njuta av att vara hemma.
Min mamma gör världens godaste mat. Hon bakar världens godaste bullar och hon är världens roligaste att prata med. Visst blir jag irriterad på henne ibland, vi har våra skiljaktigheter. Men det är alltid hon som slutändan finns där för mig, oavsett vad. Hon kanske är något old fashioned, men det gör ingenting. Jag skulle inte vilja att hon var annorlunda för allt i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0